ku mulai dengan ini :)

Tuesday 13 December 2011

dikala bulan gerhana *ceh! XD

assalmualaikum. kawan. badan dan emosi nampak pulih dan seimbang selepas kejadian hitam dengan sofia berkaki empat ku. utk menghadapi keluarga malam itu sangat tidak tenang sehingga jam 4 pagi.XD
ahaa, tu citu kesuluruhan yg aku dpt share. bnde yg lepas ta elok dikenang. bak kate FY itu dah sampai mase n takdir kene atas kau. wahhhhh. chegu PJ yg bagus disitu. memaen peranan yg sepatutnye :)
*tangan kebahu mate ke atas*

malam bulan mengambang, aku kluau ngan FY sbb die dtg umah aku. so, kteorg amek kputusan utk kasi overnight malam itu. hoho.

so, mcm bese aku nk share gmba yg aku amek dikala bulan megambang :)

bismillah~


subhanAllah kan.bulan yang ditemani awan kemerah-merahan :D



aha,,ni lah FY. malam tu kteorg layan menyetrobist smbil membulan :D


FY in action =,=


aha, sambil membulan, kteorg amek gak view klcc.tyme tu plak bwk tripod sorg satu.so,set bulb pacak,duk dendiam.



setelah dibincang, kteorg amek kputusan utk tong duet minyak then shoot putrajaya.tapi kejap je duhh.sudah lewat malam.ta elok laki teruna kluau memalam*koya*

ahaaa ni plak ta silap aku dataran putra.knkn? tah lah,,tidak pasti XD
last shoot sblum balik. bangunan ape tah.. lupa aku.. adess layan building~
*still in learning*

ahaa done, antara gmba yg ade la.. nk msuk sume mmg ta dapat bhai.nati aku share lagi.wuuhuu.
*sudah fixed wishlist 2012!*

doakan ketraumaan aku membawa kereta pulih.inshAllah.

5 comments:

ahaa =,=