ku mulai dengan ini :)

Friday 9 December 2011

kilija overtime!

Assalamalaikum sahabat handai! hoho mane yg belum tido tuh.bwkbwk la tido.ekeke.tobattobat la same wehh.. ta pun g amek wudhuk.. g solat jap. ahaaa XD
td balek dari umah kak nona,dengan hp tade batt. *tlupe charge* balik jea. syed syafiq cl aku. die ajak g bangi. dei nk drve sorg malam mcm ta sesuai dengan tahap kemengantukan die aku teman la die.die pun study kat GMI. so lepas g GMI, die ajak aku g mnum kt Rmai Seafood. tjumpe la Ainuddin Hattan n the geng. tp aku ta negur. ta sempat satu.segan satu.hoho. direct lpas tuh aku g putrajaya. syed kate night shot cantik.*klau pandai amek la*
dah die bwk aku. mmg tak lah kan =,= cume dpt 15 keping gmba. yg aku larat proses.due eping jea. yg laen aku upload lenkali yea.

bismillah~


86 sec
*eyeview cantik. cume dpt kat aku ghabak. ekeke


bhaha sblum balik nk isi minyak. singgah lu.wuhuuu. pastu shoo KL trus. ngntuk =,=

sampi cni je laahh doakan japg tengahari selepas jumaat kak nona akad nikah berjalan lancar inshAllah :) 

*inshAllah amek pluang blaja wedding :)

3 comments:

ahaa =,=