ku mulai dengan ini :)

Thursday 1 December 2011

kali kedua :)

bismillah~ kalini aku nk share gmba yg dpt dirakamkan kat Kuala Perlis
kterog pegi sunset tyme uh :)) dah la niubi!! ngengade nk maen sunset.ngehe.
bkn pe,target dalam fotografi  : aku tau aku bukan yg terbaik. tapi aku akan rakamkan yang terbaek!
utk mmbe kat lua sane, Allah jadikan kita mulia dari makhluk laen, tapi jangan penah bongak utk jadikan mkhluk laen sebagai teman munasabah ^^
*ALAM PLAFTORM MUNASABAH*
 hayati.puji pada yang Memiliki *,*
 second shot dlm album *first shot guyang*

cuba itu tidak bersalah kan?


 bersama dengan mereka tekno daie dan FY
mereka hebad :)


 org kl pggil masjid org klantan pggil sejid org perthlyss pggil semejid =,=

last one by me, azrul izzat bin azmi




to next album :) 


puji tidak pernah terletak pada perkataan 'AKU'

No comments:

Post a Comment

ahaa =,=