ku mulai dengan ini :)

Thursday 1 December 2011

masih album :)

salam. kalini post aku smbung.penjelajahan album aku.ngehe.aku ta dpt nk kongsi smua.aku kongsi dalam 4-5 gmba gmbran kslurhan album aku.sharing katekan.da name pun share.sebagian jea,tu kn konsep share.
"pepatah sharing is caring" mnunjukkan kite dengan manusia ni perlu share.berkongsi.dengan manusia n pasangan ni kne berkongsi,sebahagian da cukup.ta perlu semua.sbb yg berbaki,khas utk kita dan Sang Khaliq.paling penting.
Give ur Full sharing with Him , u'll keep smiling :)

next album aku kat penang! weekend pegi melawat kaumkaum teristimewa XD  bismillah ~


sekarang ni siapa yang layak mendabik dada? tpuk dada tanye prut.lapa, g mkn >.<


 em, aku lupe bnde tah nme tmpat nih =,=



 Queens Bay Mall Pulau Pinang :)


 Inner Queens Bay. oke aku tareti amek gmba building. tatau konsep yg nk diktghkn ouh T,T



Sunset Batu Feringghi. kalauu da nikah tyme ni.fuuuuuuu.romantis pak!

masing-masing mengejar,merakam,menikmati hadiah drpd Sang Khaliq setiap petang *.*

p/s : aku mau belaja editting!!! 
tp fais phuih kate.tapayah,buat sendri.gugel jea.waaaa.aku mmg tade basic kot Y,Y


2 comments:

  1. gambar first hebat dah.
    gambar sunset lagilah lawa.
    subhanallah :')

    ReplyDelete
  2. :O tengs NIA.. antara bahan rujuka saya juga anda tu..sifotade ta marbutahutk perempuan..XD

    ReplyDelete

ahaa =,=