ku mulai dengan ini :)

Sunday 4 December 2011

aku dan fotografi.cuma luahan.maaf :)

salam, kawan. ada sehat? sehat inshAllah. aku pun sehat. as olways. lutut,lutut,lutut. :) malamni aku update view kat perlis. tapi tade mood plak.hoho
em, nk tulis pe?
em,ok
aku da dapt nk tulis pe.
aha,,mlm td punye cerite.*mimpi*
malam td aku bemalam kat umah makcek aku. bese laaa anak buah bes. :p
aha,, ni malam td. aku mmpi de sorg laki dtg mcm tegur lahh.
mcm mcm pesanan aku dpt act. nk nk lak bile aku da msuk dunia fotografi ni la knon =,=
aku dpt pesanan overall bebunyi mcm ta support aku.accept family aku. yg laen en bunyi mcmnih

"alaa, buang duet.em.kau reti er?"
"stakat hobi,ape la sangat"
"bagi aku kau tapayah ikut trend sangat"
"kau ni,org pkai kete kau nk,org pkai moto,kau nak,org pkai fixie kau nk,org  pgang kamera kau nk"
"kau ustad,aliran agama.bukan bnde ni yg kau ptut abeskan duet"
"tafsir ibnu kathir da de? tafsir pimpinan ar-rahman da de? al umm da ade?ihya' ulumuddin da de?"
"kau simpan duet kau,abeskan utk study.bukn bnde ni yang kau beli"
"gmba kau bese je,baek gune camera kompek"
"tapayah nk dslr dslr sangat la kan.*pastu deorg tambah muke* =,="
"seda sikit joy,kau ustad,bukan budak seni.jgn sosial sgt ngan budak camera"

aha,sahabat. aku takesa pe yang korg nk ckp.aku terima jea. n tapena ag en aku maki sesape psl camera aku.ngehe..aku lek jea.. tade masalah kawan. kita sahbat selamanaya. japg aku bg vdeo.melalak sesame.

mcmni lahh.aku tanak cakap banyak.
terima kasih


korg de hobi.korg beragama islam.korg bwk hobi ikut agama islam.nmpk bermacam dan menarik
X : hobi
O : islam 
XOX : hobi korg yg meluas tu bia berpucuk n jadi sempurna sbb de islam yg kat tghtgh.*pusat rujukan landasan bergerak


layan lagu  satu kali :) 
 bismillah~


malam

10 comments:

  1. adeyh.bukanbukan.kamu ta msuk listing.org laen.ngehe :)

    ReplyDelete
  2. ini semua konspirasi semata-mata. bak kata org utara, biaq pi laa!

    ReplyDelete
  3. owg hipokrit mcm hg,mmg slalu mcm ni...suka drama ntuk dpt simpati....plus kalo dpt simpati dr gurls,lg bes kan....everyone know u lahhh....

    ReplyDelete
  4. anonymous 1 : em?

    anonymous 2 : bhahaha.tetbe jea pahal.aku mcm tade cte sal pmpn pun.aku de sebut eh?lawak ah kauu.btw,tahniah menggembirakan aku sbb mncul dengan anonymous.skali lagi tengs perempuan :)

    ReplyDelete
  5. tgk.. rmai menci kt ko.. ahahahhaa .. pdn muke ko.. :P

    ReplyDelete
  6. ahaa =,=

    bertadabbur melalui lensa apa salahnya :)
    ilek bro, ckp2 gitu hok nak matangkan kita. amik as motivation je la kot.

    ReplyDelete
  7. bertadabbur melalui lensa apa salahnya :)
    ilek bro, ckp2 gitu hok nak matangkan kita. amik as motivation je la kot.

    ReplyDelete

ahaa =,=