ku mulai dengan ini :)

Tuesday 6 December 2011

aku dan Perlis 1

salam,moning sahabat :) sehat smua hendaknye yea. hoho
arini aku kasi upload gegamba aku kat perthlyss, yg dpt aku amek.ta dpt nk tnjuk smua en,
layan sudaaa
bismillah~



 air terjun Bukit Ayer :) jadi tumpuan ramai pagi,petang msti ade orang.

*nikmat yg diberi pinjam jangan disalah guna*


 masih Bukit Ayer,Perlis
kunun air tejun mini lahhh XD


Bukit Ayer juga :) 

 ahaaa. ini Ladang Tebu, Chuping Perlis
view ori die cantik..cume aku yg tareti XP


 Sunset Ladang Tebu  T,T


Sunset awan tebal :)
Jalan Sg.Bharu - Kuala Perlis


Sunrise pulakk..tyme nih aku klua lepas solat subuh..tyme uh aku terasa nk amek gmba.. aku naek bilik..capai camera..hoho..
gmba ni format RAW yg ta disengajakan..so, balik tuh aku tatau camne nk proses. gmba bese pun tareti proses ag.inikan yg RAW = mentah
"keep learning" thats the key


sunrise bersama..
em..
em..
aku tatau pe bende tu sbenanye..
dan first tyme aku turun sawah pepagi buta..
hoho! XD

ahaaa giliran untuk Gua Cendera wasihh :)
wuhuu..ive been there..
kawasan ni chantek..cume aku yg snap ta cantik.. lalalala


wuuhuu..aku panjat pokok sbb nk amek gmbau nihh.. almaklumlahh.  saya pengguna kitlens :)
*tapiakutapenahpandangrendahdengankitlensaku* XD
 area otw g Kuala Perlis :)
de jalan sawah padi..
saje singgah.kotorkan lens ngan body
yeahh

ahaaaaa. abang tadi tolong menolong..bantu membantu :)
itu yg  kte mauu..caya  lahh penduduk perlis

rase cam aku bnyk jalan en? yes i am.
smpai sni jea. nk g bli bju adek skolah..
dekman naek mnegah weh taun depan.. besa dah kau

salam! XD

2 comments:

ahaa =,=