ku mulai dengan ini :)

Tuesday 6 December 2011

mahu.tapi tahu,tidak mampu.

salam,sahabat sehat?inshALlah sehat pnye :)
em,aku cam bese.masih menruskn kesihatn yang selalu diberikan,alhamdulillah.
kalini post : MAHU.TAPI TAHU,TIDAK MAMPU

bismillah~

aku dapat beberapa jemputan fesi sane.fesi sini.fesi sinun.hoho.
aku tidak femes,aku tidak terkenal,aku tidak mahir.aku tidak garing.ngehe.
cume aku dalam landasan tersebut.mahu bukan tin,pasti cari pembuka tin.kan? mcmtu lah.hoho
aku dipanggil kesane,kesini.aku bukan tidak mahu. aku mahu.nk sangatsangat. cume aku tatau nk terangkan alasn n kondisi aku sebnanye :l
cuti ni aku kembali ke pangkuan ibu dan ayah.pasti banyak ceritera baru kan? :D
then aku nk kerja kat ayamas.dengan kery raja kl *la sangat* tp tajadi.aku tolong ayah aku.azmi ismail
aku tolong ayah aku.seharian aku ikut perjalanan ayah aku dah mmbuat aku tawar nk tgglkan dia kat KL.terlalu banyak kerja dia.terlalu.ayah aku kerja sendiri.dalam hidup dia ta penah kenal "makan gaji"
aha,makan gaji.frasa allergic incek ajemi :)
*smbungsmbung.berbekalkan dengan penyakit Gout yg dihadiahkan buatnya di kaki kanan dan kiri,tangan knan dia berusaha untuk bekerja mcm org laen.mcm org muda laen :).tapi akan dengar dengusan dan rintihan kepenatan n kesakitan yang terasa.hm.
kawan,sehari aku dduk.sedih.n aku tekad utk ta tgglkan die.aku khidmat dengan die.*wlaupun bnyk ngelat*.ngehe.
aku ta dapat nk tgglkan die mcm sahabat yg laen sanggup bekorban meninggalkan keluarga dan mnruskan aktvt dakwah membina generasi baru akan datang.
aku ta dapat bersama korg sebab ni laaa :) bukan aku korek sebab utk melepaskan tanggung jawab.cume inilah ruang kasut aku yang perlu korg sume faham n dduk skali klau mampu.aku mahukan kefahaman yang mendalam dalam bersahabat.
kepada yang terasa dan tidak puas hati malah mempertikai aku tidak bersama korg.aku minta maaf.hanya mampu melihat perkembangan dari jauh*kl je pun*
inshAllah aku akan perbaiki diri utk same hebat,mcm korg.inshAllah :)
bibarkatinnabiy rasulillah salAllah 'alaihi wasallam
moga korg sehat dan ceria,sahabat



4 comments:

  1. berbakti pada ibu ayah tu lebih utama zrol..kalau depa dah takda nnti, mgkin kita akan lebih terkilan sbb sanggup tggalkan depa pd waktu2 sukar depa.. dont be sad my friend :)

    ReplyDelete

ahaa =,=