ku mulai dengan ini :)

Tuesday 20 December 2011

aku punyai kampung,korg hado?? :p

assalamualaikum. haaa. kawan kawan. ni na bgtau.. post sblum ni janji na  update tntg kmpung en? hoho.. okeh.. ni die.. dalam bebelas gak la gmba. ekeke. samat mengkritik uii! XD

bismillah~



ahaa. ni antara gamba muqadimah aku la bile smpai kat kampung! XD


like olwes.panorama satu kali :)
kampung aku tadela luas sangat tapi bole buat stok keja keja ngan anak cucu satu hari nati XP



pas abes mengemas. kteroang  memang amalkan pembakaran tebuka! kampung bhai! ta tecemar inshAllah. lalala XD



ahaaa. ni aircond baru kot!!!!!! maju en kampung terchenta ku.wuu.
*half wood half brick*


untuk sebuah rumah kampung yang tidak berpenghuni, kire oke laaa.. BERSIH kott.. klin en??



dapo,sedikit renovation. suda lame daa. tapi alhamdulillah terjaga elok.. berkat tinggalan orang lama. almari hujung skali mmg dr zaman nenek guna :D



Arwah nenek memang terkenal dengan kekemasan. hampir tiap tahun memenangi pertandingan Japerun rumah tebersih.*something like that laa




korg datang kampung aku. tudung saji bukan sahaja  di guna untuk menutup makanan. tapi ia berfungsi untuk memlihara habuk untuk hinggap di papan.lalalala :)

 cer teka sepatu nikah sape???. sepatu nikah ibundakuh!!! wuuu. hot kot pakai tumit tingggi.. vogue la ma! XD.*sorry bersawang ^^

Arwah nenek misi. haihh. bukan mision imposible laa. org kampung sebut "nurse". haa. hado paham?

Kampung aku hado.. kampung kau hado???? nk cite satusatu. banyak laa. adess..


aku waktu kecil.ape pasal? hemsem? sory. reserved :)




ha!! bule bukak astro kot! ayah aku da kasi tune,da kasi ejas. klua warne kot!!
*klau tguk doremon feeling laaa..


sedikit street di bandar tampin :)

 masih street di bandar tampin :)



last highkey street :)
learning with trying.

okeh.. puas.. ta puas.. nati sambung next entry. feel free CnC.. 
assalamualaikum..

*ade jugak melatah,aku ckp nk asah bakat bukan wajib dengan model prempuan yang berkongsi aurat.
*bukan calculus dunia seni fotografi berkongsi apa yang patut dan wajib di tutup.arahan bukan datang dari aku.
*itu,ini Allah punya ^^

 alfatihah satu kali

7 comments:

  1. orang nogori pon panggey japerun eh? ingat melaka ja. hoho. japerun tu jabatan YB kan.

    style lah gambaq ekon dengan tibi.

    ReplyDelete
  2. .aah! tah laa. mcm tapena amek tau pung. ekek, NIA org mlaka eh? oh oh. tengs :D

    ReplyDelete
  3. kdg2 aku nyesal aja ko hdr.. sbb hdr ko sume sampah

    ReplyDelete
  4. fais : nmpak cam aku kesah ta dengan coment membina kau..oh betul kau aja aku =,=

    ReplyDelete
  5. Izzat: Fuh, nice entri sahabat! Ak suke entri ni. Sampai awal ke akhir ak baca!

    ReplyDelete
  6. xpyh sntap2.. aku trajang ko bru tau

    ReplyDelete

ahaa =,=