ku mulai dengan ini :)

Sunday 25 December 2011

pipi merah.so?

assalamualaikum.kawan. aku lame gila ta update belog. so sorry yea. ngehe. amat kilam kabut ouh.adess. em, mlm ni. ni baru ni aku dpt cl dr kawan perempuan. kawan lama. kawan antik la lebeh kurg.. nk kate aku keep in touch ngan die tade laa.cume ade la skit. norma la kan. kate KAWAN. cume malam ni aku tersentak bile die kate die nk ajak aku lunch kat umah die esok. bersame famly die. n die nk knalkan aku kat famly die trus. er, firstly aku mnta maaf sbb share kat belog. sbb kat fb mcm poyo.twitter cam.em em em, kat belog ni aku bole explain n bebel pnjang leba.. kuikui.. ahaa. mcmni lah. aku kawan kau. dari skola rendah. thats it. kawan. aku mnta maaf. aku sangat sangat minta maaf. aku bukan jual mahal.takkan aku jual mahal kot. adess.. kau tguk aku da suda.. kuikui.. mcmnilaa.. kau bt rileks,kau buat peace.. aku nk ckp da bepunye mcm bajet lak.. cuma YA aku sudah ADA. ha, senang faham kan.. aku tau kau akan bace post ni n txt aku panjang leba yg mane aku kupaskan utk kau. khas. so, teliti. ni ayat dr membe. yg txt tu aku syarah dalamdalam. klau susa faham bace yang ini.. ngehe.. aku bukan sudah pasti dengan yang ini atau yang itu. cuma ta elok aku bisingbising dengan orang laen sedangkan aku da berjumpe n bertaaruf atau ayat mudah aku da berkenalan dengan famly dia.. dia ta sehabat kau. amek jurusan agama., dia perempuan biase.. dia ta mendalami agama mcmna kau mendalami agama.. dia tade jaminan kerja mcm kita cikgu cikgu.. inshAllah stakat ni aku sudah ada.. maaf eh.. kau sangat open dalam hal ni.. aku blaja utk ta saketkn hati sesape.. walaupun stengah org kate aku ni mlyn org mcm aku bg harapan.. ceitt.. tu maknenye. korg ta kenal aku ag.. jgn ukur perkenalan dengan "aku mmbe kau dr skolah rndah,lua dalam aku tau" tade.jangan. manusia ni satu bnde spesel.. unik,berubah dan sangat subjektif.. so, jgn cpt ltakkan anggapan :)
ahaaaaa. kan aku da mengarut... ok lahh. samat malam


*doakan yang terbaek buat aku yea.
*klau aku kawen ke ta kawen ke. kite kawan.
*klau aku tajadi ngan memane pmpuan,next calon aku tetap perempuan,islam
p/s : yang laen inshAllah tacap bersama.

nak pilih si pelangi , terlupa yang ade hanye merah.
check n balance dalam islam sangat dituntut :)

No comments:

Post a Comment

ahaa =,=