ku mulai dengan ini :)

Monday 26 December 2011

trauma pegi jejauh :)

assalamualaikum.. fuuu.. sedap pinggang ini pagi.. mangun je da megerjakan kebun mini ayahku di tepi umah.. kuikui.. ahaa.. rini nk up gmbau smalam. ahhaha. cam tetbe je en trauma tu jd title. suke hati aku lahh.. post aku kannn. heyhey.. aku sbenanye trauma ngan kreta n especially trauma nk drve.. la sangat.. *tgnkebahumatekeatas* eyh.. semenjak kejadian hijau aku sangat la trauma ohh.. ta caye tanye FY..hoho..em, ni.haa. so smalam g banting! im drvin! -_- ahahaha. biaubiau,,bg peluang kat aku nk mengarut.. de wedding, aka majlis bertandang kat umah abam din. so konvoi reramai.. hoho.. abes tu.. kteorg singgah pantai morib kejap. :) so, ta dapat la nk lyn sunset.. ni je la yg dpt aku share.. layan~

bismillah :)


first shot turun dri keleta :)




as owess. panaurama..hengat nk balun vertorama skali.. tp view n ta brape mmbantu..
*atau aku yg tareti? :p


aku ta patahkan! da mmg ptah!so,aku senap 3 exp..kuikui..



other view. -_-


ha bwh ni plak.. bile da smpai melawati dlm kul 6.30. spanjang pjalanan aku tguk awan n matehari cuncun jea. ekeke.. so, aku setat moto trus g naek bukit G. layan yea walaupun kejap lagi FY akn nyebok ckp..HDR kau mcm sampah ..lalala.. hado aku kesah?? XP

 ahahaha.smpai skang aku tatau nk bg lembut,natural,n tacap halo.adess..chor kate taun dpan bole jguk umah die.. nk blaja mane patut..dah aku HDR ngan DRI pn tatau ape beza pulak kan -_-


hanya langit.langit ini sangat mengagumkan aku.sangat.
subhanAllah! :D




last one bebeh :) tyme ni org da selawat nk azan.. aku amek trus packing utk solat :D
kat KL boleh dan sangat dialualukan selawat sblum azan. perlis,inshAllah,pelanpelan kasi ubah.

menunggu org lua negara tu balek.proses strusnya inshAllah.pakat doa yea.
*konfom mak aku bace perenggan last.

hyehye mama! :D

2 comments:

ahaa =,=