ku mulai dengan ini :)

Wednesday 14 December 2011

Allahyarhamah Zahrah binti Ngah

Assalamualaikum!, sangat merindui nenek. pagi tadi bangunbangun.trus teringat nenek. dah lah malam td mmpi kat  nenek. zaman kecikkecik dulu, klau balik kampung, msti nenek crte dlu dblum tdo. best! T,T . sungguh, sangat teringt akan nenek. sedekad lebih bersama nenek.marah,puji,sayang banyak dengan nenek. sebab nenek tinggal dengan kami. dulu kesedaran agama dan kesedaran diri kurg! aku ta berpluang utk manfaatkan n abeskan segenap ruang utk menyumbang satu dua utk nenek. T,T. taleh nk ungkit lelebih. nanti jatuh pulak air mata.yang penting aku tapena lepas menyedekahkan al-fatihah buat nya :). inshAllah. ahaa,yang mane bace post ni, aku mnta korg sepotong al-fatihah khas buat nenek aku zahrah binti ngah. inshAllah bermanfaat buat diri sendiri.

p/s : yang mane ade atok n nenek. amek pluang utk bekerja buatnya mengukir senyuman. kurg kurg die akan bagi satu pelukan dan ciuman yang pasti berbeza.sangat berbeza. aku jamin!

*bole pinjam atok n nenek korg?XP
inshAllah mggu ni aku ke rembau n9 utk jumpe nenek n atok sbelah papa. ho yeah!!! doakan mereka sehat yea.

 kepada yang di panggil nenek.pun bole.senyum satu kali XD

saje nk share area tanah perkuburan nenek, Klang Gate :)
 kepada yang di panggil nenek.pun bole.senyum satu kali XD

No comments:

Post a Comment

ahaa =,=