ku mulai dengan ini :)

Saturday 17 December 2011

semalam punya cerita

assalamualaikum.kawan! berdiri nya saya disini adalah untuk melafazkan sepatah dua kata yakni berkaitan bla bla bla bla.. hoho.. saje. pagi ni aktif ulak.. kuikui.. ahaa, em. ni nk cite pasal semalam ouh.. hari yang penuh dengan rehat bersama ahli keluarga.. cas ion ion kekeluargaan tu penting,, jujur cakap.. sayangi family anda.. hoho.. ahaa, ni nk share smalam punye gmba.. pagi smalam kteorg adek bradek sebat krete anser papa.. hoho.. sofea ta brape sehat.. dengan perlahanya aku menempuh jamm.. hohoi!! 45 minit dalam jam.. fuuuuu. ghabak bhaiya.. T,T
then bile smpai cari parking port chun.. eh,, lupe.. smalam g titiwangsa :)
so, aku round 3 kali. skali joging! kali kedua jalan pantas, ketiga joging!! taleh nk start joging terus.. sebab dari bulan pose ritu ta bejoging langsung.. melemak ngan camera jea.. adess..
ni antra gmba n view aku rosakkan mase first round jalanjalan dengan camera :D

bismillah~


ahaaa. ni aku buat 3 exposure..mate aku kate ok dah kot.. bole laaa.. stil in learning :D


ahaaa. ni tasek die.. agak besaa laaa =.=

ni kawasan buloh yg ditebang.tatau bape lame dah.. so, aku amek 3 exposure.. tibai hdr lagi.. hoho XD


ahah! ni gmba pkok buloh atas td.. tp version laen.. ngehe.. hdr B&W !


smalam de borak pendek ngan pakcek n makcek. deorang amat suweet. act dorang bwu lepas tangan.. hoho.. rugi rugi moment tuh!

ahaaaa. ni gmba tasek yg aku bagi HDR. ekeke.. sume nk bantai HDR.. tape.. blaja ni ape pun bole!! asalkan aku ta amek aurat permpuan dengan sengaja!!!! inshAllah, aku tekad! tiada pencemaran lensa !!! lalalala
pndirian  aku, tapayah nk bising aku bajet ke hape ke. minda tetutup ke. asah bakat bukan wajib dengan berbekalkan model berlainan jantina. 
da lame ISLAM mengaja. cuma kita terlupa dan tidak tahu macamane nk salurkan atas pe yg kite ceburi

aku biasa ditimbang oleh manusia tanpa neraca.

snyum ta perlu kata apa-apa :D

6 comments:

  1. ecece saya suka perenggan last :)

    ReplyDelete
  2. gamba awk sume burok.. knape awak xcmpk je d90 awak dlm tasik titiwangsa 2? kah3 :P

    ReplyDelete
  3. bagus2...perenggan last the best....:P

    ReplyDelete
  4. nia : hoho
    syapik : hoho
    fais : diam kauuu XD
    diah : tengs laa

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

ahaa =,=